Powered By Blogger

Saturday, October 23

hmm,,,

terus tp mengecewakan
atau lepas dan kecewa
mungkin ada yang bertepuk gembira
mungkin ade yang menyumpah seranah
mungkin juga ade yang   ,,entah lah
tah laa,,,speechless,,,
susahkan,,,bkn,,,ta susah,,tapi menyusahkan diri dgn sendiri,,,yea,,,bertepuk laa,,,
dea berhak bahagia,,,

"segala yang manis ada pahitnya,,,
begitulah jua hidup bersama,,,
segala yang indah,,,
jadikan hiasan,,,
segala yang buruk jadikan sempadan,,,"

tapi bukan dgn cara ni,,,
aku silap,,,yea,,,aku silap,,,

"bila kamu tak lagi denganku,,,
ku tak tahu apa tuk jalani hidupku,,,
bila memang kau pergi dariku ,,
ku tak ada lagi di dunia ini",,,

aku pulangkan dea,,,dan aku akan pergi,,,
knp nak menanges kan,,,

"Tiada terfikir
Terlintas
Engkau akan tiba
Membawa harapan
Tiada terfikir
Terlintas
Engkaukan membuka
Sempadan perasaan
Engkaulah yang kini mekar
Dalam diri ku yang melankolia
Akulah simpang tersasar
Karam janji ku yang melankolia

emm,,,
no matter what happen,,,
kite kene hadapi kan,,,
yea,,,sy putar belit,,,
tapi tak berniat nak menipu,,,
sy rahsiakan,,,
bkn sebab sy taknak orang taw,,,
sy tak ke depan,,,
bkn kerana sy takut,,,
tapi sy cuma nak tgk senyum itu,,,
yea,,,salah kn cara tu,,,
tp hakikatnya tak terlintas,,,
dea kamu engkau aku mereka,,,
yea,,,sy bkn sy,,,
fikir kan sesuatu yg masih tak tercapai akal,,,
janji tu bkn kate kosong,,,
love you bkn hanye pejam mata,,,
yea,,,mmg payah,,,tapi sy taw,,,
jawapannya,,,
terserah,,,
apa yg penting,,,
senyum awak,,,
even bkn dari sy,,,
tapi harap bintang tu datang,,,

No comments: