Powered By Blogger

Friday, April 22

kadang lebih baik sepi dari tak happy kn,,,,

entah lah,,hari ni tah hari ke berapa tah aku tak text dia,,,lantak lah,,malas nak piker,,,so,,,hari ni aku puas hati,,,begadoh dengan yang tu,,,begadoh gak dengan yang ni,,,lantak la ape nak jadi pon,,,kenapa mesti name dia?aku bukan rapat dengan dia sorang je,,tapi kenapa mesti dia,,maisarah,,,sepet,,,lagi rapat bebanding dengan dia...tapi kenapa haros dia,,,senang je pada aku,,,jawapan ade kat kau,,kau piker lah sendiri,,,yang situ petikaikan pasal yang sana,,,yang sane petikaikan taraf dengan yang situ,,,so,,nak disenangkan cerite,,,baik aku tak layan dua2,,,aku penat laa,,,penat becakap,,bagi jawapan,,untuk benda yang same je,,hidop aku ni untuk tu je ke?i have my own future,,if kau rase aku tak macam yang kaw nak,,blahh jelaa,,,tawar hati ni kalau dilayan,,dari dulu lagi dah tawar hati,,,tapi tak kn,,,sebab ape?lu piker lah sendiri,,,so sampai PLKN aku takkan contact mereka2,,,nak jujor,,,ni aku jujor,,memang aku contact dengan yang tu,,,and aku contact dengan yang ni,,,nak kate ape kate laa,,,daa penat nak jawab benda yang sama,,,bile jadi isu antara satu sama lain,,perlu ke nak gaduh2 sampai putus kawan or whatever,,,that's not hariz lah,,,aku tak suke gadoh2 then putus kawan macam tu je,,,dulu,,,gadoh dengan mai,,tapi aku boleh baik balikk,,,ape masalahnye?come on laa,,be more MATURED,,,,saya tau lah nak beza yang mane kekasih,,,yg mane kengkawan,,,i'm not a little boy,,,saya dah 18 tahon daa,,,bukan 7  tahon,,,emm,,so ni yang kau and korang nak,,so terime jela,,,jangan ganggu aku!!!!!bile belembot,,korang macam2 kan,,,so lantak lah ape nak jadi,,,saya suke bekawan,,itu hariz hakim,,,memang ,,,memang dulu hariz ni penah buat salah,,hariz ni penah buat macam2 kerenah,,tapi itu dulu,,,hariz sekarang dah tak macam dulu lagi,,,tapi awak piker macam tuh kan,,jadi awak patut terime ape yang saya buat,,,jangan ganggu saya,,,saya hanya akan becakap dengan awak bile saya dah besedia,,,tapi sorry kalau tak sama macam yang dulu,,,and kalau rase saya dah tak layak,,blah jelah,,kalau rase saya ni suke cakap benda2 mengarot,,,benda2 duste,,tinggalkan jela,,tak payah nak susah kn mase depan diri sendiri,,,


thankz to mohamed hanif bin tajudin...kawan sampai mati,,,


and to you budak kecik...maisarah bte mokhtar,,

"kepercayaan asas ketulenan kasih sayang"
"kesetiaan ukur tanda jauh kapal itu belayar"

No comments: