Powered By Blogger

Thursday, May 12

UniMAP

haha,,,alhamdulillah,,taw kenape alhamdulillah??haha...kerana   ....alaa,,tak boleh nak upload laaa...haha,,,untuk pengetahuan korang,,aku berjaye la gakk dapat tawaran,,tapi tak lah hebat macam korang,,,korang mesti dpt oversea kan,,tak pon kos yang gile2 hardcore kan,,haha,,aku dapat kos yang tak dipandang orang je,,haha,,tapi tak pe,,,ade gak peluang kan,,haha,,aku dapat kejuruteraan pembuatan,,,UniMAP,,haha,,,universiti malaysia perlis,,haha,,ape???jaoh??jaoh ea??perlis dgn johor jaoh ke??jaoh ea?alaa,,,kenape tak cakap!!!!korang ni,,,haha,,takde laa,,aku taw,,,perlis tu jaoh,,,tp jaoh2 pon mcm best je,,,akak aku dulu belajaa kat situ...kalau dia leh hidop kat sane knape aku tak kn?so,,,nih ngah try laa nih nak amek mood tokk sambong belajaa ke sane,,,tapi   ....tidakkkkkkk!!!!!!dah lah jaohh,,,nak balikk rumahh kompem setahon skali je,,,tu pon mesti 2 3 hari je,,,tidakkkk!!!!!hahaha,,amacamm,,,gedikk ann,,haha,ape2 pon,,,ni je peluang yg ade kn,,,jd,,aku akan wat ape yg mampu aku lakukan,,,hidop kat tempat baru,,,aku bawak semua yg baru,,,hidop baru,,,diri yg baru,,,dan hariz yg baru,,,haha,,itu jelaa,,,

No comments: