Powered By Blogger

Wednesday, August 31

rasa ini....

setiap insan itu sentiasa diberi peluang untuk memperbetulkan dirinya...memang saya sentiasa tak betul...tapi kadangkala saya rasa yang tak betul dimata awak itu adalah cara yang paling baik untuk tidak terus sakit...saya tak minta awak datang bila saya keseorangan...tapi saya tak minta awak pergi bila saya sudah berteman...langkah yang seribu kali melangkah tipu kalau tiada selangkah yang tersadung,,,mungkin saya tersilap langkah...memang...memang saya perlukan awak...memang saya sayangkan awak..kalau pemergian saya dari hidup awak itu adalah pintu kebahagiaan awak..tak salah kiranya saya pergi...tapi saya nak awak tau,,bila awak baca benda ni,,mungkin hati saya masih kat awak...saya pergi jauh dari awak kerana saya nak lupakan cerita saya yang lalu,,,tapi saya bawa hati saya yang lama...hati yang masih lagi menunggu awak...masih lagi menyayangi awak...tapi tak semudah itu untuk kita teruskan kan???entahlahhhhh

No comments: