Powered By Blogger

Saturday, November 5

hari ini

haha...hari ni aku keluar jenjalan ngan 3 orang gile iaitu nanie, epan and also you laa tati a.k.a papan bergerak...haha...first, bowling...kitorang maen dua game...haha..aku menang...no 1 taukk...johan...bukan zizan..haha..mengarot betul...no 2 tati...LOSER!!!! ke 3 nani kn???lupe laa...ke 4 epan..hahaha...game kedua epan balas dendam...dia first...aku second...3 si nani and last is tati the LOSER!!! haha,,very happening even semue menyegan je ngan aku,,awal2 jelaa,,last2 betepuk betampor segalanye...haha...rugi tak ambek gambor ngan korang...dah lah ta jumpe lagi...ngeh3..macam laa aku nih dok oversea sangatt..hehe...btw..thanks for everything..nani!!! bile nak belanje aku haa??? henfon da tukar..henfon tekan2 pulak tuh...aku gak yang pakai hensett baling anjing nih...haha..same je macam orang tu,,kaler pink lak tuh henfon dia!!! haha..thanks..kalau ade mase lagi,,kite jumpe lagi,,hehe...

*aku juare bowling...ngeh3

No comments: