Powered By Blogger

Thursday, November 3

resah ...gelisah... terpisah...

sayang...cinta...kasih...setia...itulah yang didambakan ,diimpikan oleh tiap insan yang bergelar pencinta bukan??? ye,,,sama seperti aku...aku juga mendambakan cinta sebegitu...sejarah itu mengajar kita bukan...sejarah itu yang menyedarkan hidup ku bahawa hidup ini tak perlu terlalu mengambil risiko...sejarah itu juga yang menyedarkan aku bahawa cinta yang terlalu dalam akan menjadi terlalu pahit untuk ditinggalkan...entahlah...memang benar...aku menyayanginya...tapi kenapa setiap kali pertanyaan mengenai dia yang kutujukan pada diriku, seakan aku masih tak mampu lagi untuk menerimanya...aku takut menyayangi pada yang tak pasti...tapi memberi harapan pada yang mencintai...entahlah...


*cinta saya belum bersedia untuk berputik menjadi cinta semula...

No comments: