Powered By Blogger

Friday, May 18

nak ??

persediaan perlu dimulakan dari awal..so RM90 gonna be gone for the fugby short..RM120 also will be ghaib for the rugby hand grip..ohh maii..banyak nye belanje!! duit baju tauliah ta bayar lagi..macam mane nii..haha!! elaun tak masuk lagi yang balance2 tu..takpe3..ade rezki ade lahh..

so rancangan??semester 3 akan menjadi tempat aku mengejar cita2 dan harapan ..bukan lagi dikejar dan terbaham dek tudingan korupsi manusia lain..da berlalu zaman junior..yeahhh baby i'm gonna be senior..but not yet..baru intermediate..tekanan akan bertambah..kerunsingan akan menimpa aku..for the junior..pls be good with us..don't make any stupid thing..i'm gonna hate datt..tp jangan risau..kau dapat senior yg baik..macam aku..kan kan kan..haha..harapan??yee..aku berharap aku mampu bawa skuad junior sem depan untuk mengekalkan imej terbaik Kg. Wai..atau lebih dikenali..kompeni Kg. Wai..kaw platun KW Jr. ..paham??skuadddd skuadddd sedia!! kahkahkah..macam mane lahh gaye aku nanti..hehe..

bile jadi inter nih..aku belajar due bende..dibenci kerana tak profesional ataupun dihukum kerana tidak profesional..yeaa..aku pegang dan galas tugas berat..bukan mudah menjadi ketua..dan tak semua dilahirkan menjadi ketua..kalau semua menjadi ketua, sape pulak anak buahnya?? ketua berdiri kerana anak buahnya..anak buahnya berfungsi kerana ketuanya berintelektuasi..semester 2 adalah semester neraka untuk aku..result ke laot!! selalu kena maki, punish, tekanan, dsb. ..

tapi nak tau??pengalam satu tahun menjadi pelajar Jr khususnya, pelajar amnya,,membuka mata aku..BUDAK DEGREE nih sebenarnya BUKAN PANDAI SANGAT!! bajett je lebih.. 

" aku pentingkan fitness aku pentingkan fitness  "  " asal??tak puas hati?? meh r datang depan..ngadap aku " ..

dude..i am respecting yuu just because kau tu inter dengan senior..tak lebih dari tu..kaw askar hebat?? babe ujian kecergasan pon skuad kau semua tumbang..dari nombor satu sampai 43 semua junior and DIPLOMA!! sebab ape?? tau sebab ape?? sebab kami tak macam anda..bila kami berkata2, we really mean it..bukan bajet macam bagoss!! haha! aku cakap kat sini pon bukan  kau dengar pon !! berbeza tahap pengajian bukan titik bezanya..oke..kau lawan sukan PPK pon badan macam tu masok ape? 400m? 100m? haha! naseb lah aku takde kat situ kan..kalu tak mesti dapat tengok kau berlari macam mane..lagi satu..aku tak teragak2 nak belasah kau kalau kau cari pasal dengan skuad aku lagi..paham..tak puas hati datang jumpe aku..be gentleman..jangan belagak bajet hebatt,,gebang macam abang2..bedarah pundi kencing awak nanti haa..haha!! oke selamat !!

No comments: