Powered By Blogger

Thursday, August 25

pergilah ....

pergilah   ....
awak pergilah dari hidup saya ....
dah cukup banyak saya kecewakan awak  ...
dah cukup pahit dah saya bagi kat awak  ...
awak pergilah  ...
kalau tu dapat puaskan awak  ...
awak buat lah  ...
saya dah nekad ...
sebelom dia kata dia tak sudi untuk bersama pon saya dah piker masak2 yg saya tak nak teruskan apa2 ....
dah tak ade apa2 lagi yang dapat saya bagi  ...
mase depan awak membezakan kita ...
menjarakkan kita ...
mengubah diri awak ...
pergilah  ..
pergilah  ...
pergilah ....
banyak lagi benda nak dipikirkan,yang lagi penting dari segala benda yang bekenaan dengan perasaan ...
saya dah tak ade benda tu ...
kalau kita teruskan pon,awak takkan dapat perasaan tu ...
saya dah lama cuba buang benda tu ...
and bila jadi gitu,ianya bejaya buat saya buang perasaan saya ...
pergilah ....
yes,memang saya tunggu dia ...
awak nak saya jujurkan pada diri saya ...
memang saya tunggu dia ...
tapi lama2 saya pikir,saya macam bangang tunggu yang tak pasti,tapi memberi harapan pada yang sayangkan saya...
saya dah taknak apa2 dah ,,,
kalau ada rezeki ...
awak sambong lah ke luar negara ...
mase depan awak kn cerah ...
sorry ...
pergilah ...

No comments: