Thursday, February 18

korg pehal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari nh giler gaban r mood akuh jatuh giler,,,nak taw napew???
akuh sendiri pon tataw,,,tibe2 akuh jd takot lak kalu tati tggalkan aku...maw sasau akuh kalu dea tggalkan akuh,,,haha,,,pejam celik pejam celik,,alhmdulilah,,akuh daa nak stahun dah dgn izzati,,,haha,,harap2 laa kekal,,,korg korg pon doa doa kn laa tuk akuh,,,taw taw taw,,,janji??hehe,,,
tuh satu,,,ok,,,daa abz satu hal,,,lg satu nh haa,,,akuh ta berapa nak bkenan r bile akuh iklaz bkwn,,org tuh lak wt taik kat akuh,,,listen to dak2 sial nh,,,,slagi akuh leh tahan,,,akuh tahan,,,jgn nak mngajar akuh jd mmber yg mkn member alek,,,kaw silap org kalu kaw wat akuh mcm tuh,,,baik2 akuh tanak bdendam ngn korg,,,baek laa kaw jgn wt akuh dndam ngan kaw,,,agak2 r,,,lu bdk satu asrama ngan akuh,,,satu skola gak,,,jgn ingat kaw bagos sgt,,,bile2 mase jea akuh leh anggap kaw ta bgune dlm asrama tuh,,,,!!!!akuh waras ag,,,ta cm kaw,,,!!!!sial la kaw!!!!!jgn bajet sgt r,,,!!!!

No comments: